myggfri dag.



Blogg.se forsätter att tjorva, har knappt kunnat loggat in på hela dagen och om  jag lyckats med det har den inte velat spara mina inlägg..


Imorse gjorde jag iallafall ett nytt försök att ta mig upp och se när Tre Kronor hade sin match.
Det blev en natt med väldigt lite sömn då jag sista gången kikade på klockan var den strax efter tre..
Och det verkade som det var den tiden snöröjarna gick på sitt snöpass utanför mitt sovrumsfönster..
Men jag pallrade mig upp till soffan till klockan sex.
Däremot såg jag bara tills Sverige gjorde första målet och sen sov jag som en stock.
Både skönt och välbehövligt! :)


Idag har det varit kallt som tusan, men det struntade jag i!
Pälsade på mig massvis med kläder och mötte upp syster för en fika på staden.
Sen avslutade vi med en film och mys i soffan på hennes gata.
Dagen har varit bra och idag har det skett framsteg även uppe i Umeå.
Det värmer i hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0