shopping.


Idag har jag gått det längsta jag gått på dom senaste två veckorna.
Helt otroligt och fötterna är bra nog trötta nu.
Fika och shopping med Tina stod på schemat idag och nog jäklar gjorde vi det alltid!
Mumsigt fika och Tina shoppade mest såklart.. ;)
En toppen dag rakt igenom har vi haft!

Fötterna mår lika illa fortfarande och jag går som om jag passerat 80 + sträcket redan.
Det tär något så fruktansvärt på kroppen så ni anar nog inte.
Smärtan går inte heller att beskriva men jag hoppas på att Hamit min läkare är samarbetsvillig på torsdag! :)


Imorgonbitti väntas ett besök hos doktorn för vaccinations-spruta nummer två.
Sen är det bara resan som väntar, jiho! :)


Nu ska jag göra ett försök att sova i tid, puss!

Kommentarer
Postat av: pillan

Vadå för resa? :)

2010-02-03 @ 10:03:10
Postat av: TiNAWiNA

Ja vart tusan ska du??? =P

2010-02-03 @ 11:11:20
URL: http://winatina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0