ljugpotta!



Godmorgon världen!

Jag ljög en aning i det förra inlägget...
Jag var inte alls snäll och städade kontoret åt Fredric, istället hittade jag igen bubble shooter på en internet sida! ;)
Var inte igår man spelade det och att man blir fast i det är bara förnamnet! :P
Så jag behövde inte gnugga geni knölarna för lite korsord utan jag satt dom sista timmarna med just bubble shooter, rooligt! :)

Jag vaknade för ett tag sedan och har hunnit göra mig klar, för nu klockan tolv väntas lunch-tajm för dom hårt arbetande människorna åsså jag!
Mumsigt ska det bli! :)

Sen tänkte jag nog ta och utforska byn, har dock inte kollat på termometern ännu..
Fast det räcker ju bara med att kolla status-uppdateringarna på Facebook, där kyla verkar vara huvudämnet för 2010!
Så en promenix blir det!

trevlig dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0