nattliga funderingar.



Nu ligger jag här i sängen med mannen sovandes brevid,
han har en förmåga att kunna somna som en stock så fort han lägger huvudet på kudden.
Detta är en förmåga jag borde ta lärdom av.
För som vanligt så är jag pigg som en lärka när klockan slagit midnatt.

Så nu ligger jag här pigg och spelar lite bubble shooter ihopp om att ögonen ska glida i kors väldigt snart..
Men faktiskt är det så att man tänker bäst på nätterna, eller ja, jag tänker mycket bra då!
Ibland är det dåliga saker som hakat sig kvar i huvudet men oftast är det bara bra saker som snurrar runt.

Just ikväll är det bara massvis med bra saker.
Har planer till tusen och jag hoppas innerligen att jag ror hem dom i land, vore toppen skoj!
Jag är en människa som är duktig på att göra en liten plan till en väldigt stor plan på några få ögonblick.
Se som idag, jag var helt bomb säker på att det var min tur att bli miljonär på V75 just ikväll.
Häst efter häst sprang in och jag började planera vem jag skulle ringa och berätta detta för först.. :)
Det höll i sig ända till näst sista loppet, då min häst inte ville vara med.
Däremot blir jag inte bitter för det, 36kronor är inte fyskam det heller! ;)
Så, jag är duktig på att göra stora planer men jag är även lika glad om planen inte skulle gå sin väg, just nu! :)

Nu ska jag planera vidare...
Godnatt folket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0