sjukling.


Strax efter fyra snåret imorse ville John Blund komma å dejta mig, är en seg jäkel ibland det där!
Vid halv åtta ringde min personliga väckarklocka - mamma, för att se så jag var vaken och klar för ett doktorsbesök. Äntligen!
Stegade ut från doktorn samtidigt som ett elektroniskt recept var påväg till närmaste apotek med pencelin till mig.
Väl hemma igen proppade jag i mig tablett nummer ett och stupade isäng, äntligen fick jag sova några timmar helt ostört! Underbar känsla efter dom här hemska nätterna!
Så nu ska jag knapra piller i några dagar och be till gud att detta försvinner. :)


Dock tycker jag ännu mer synd om mig själv då mannen har jourvecka och
min tvbox är stendöd vilket resulterar i att jag har 1,2 och 4:an att se på - Jippie Kajjej.
Har bunkrat upp med skvallertidningar och hoppas några nya avsnitt av rederiet vill dimpa ner hos mig snart, så ska jag nog överleva denna sjukdom oxå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0