äntligeeen.


Gårdagen gick i stressandets tecken, men gud så mycket vi hann få gjort! :)
Begav oss ner på staden strax efter att klockan passerat 10 igår morse och kom inte hem förrens strax efter åtta igår kväll, så fullrulle var det allt hela dagen lång! :)

Besöket på sjukhuset gick galant och nu är gipset borta!! :)
Endast lite handterapi är det som ska bokas in nu sen hoppas jag på att detta blir hur bra som helst!
När Fredric skulle till handterapeuten så blev det givetvis strul med damen som stod i luckan och skulle boka in oss på en tid. Hon var ny på stället och visste inte riktigt hur man gjort det så det tog väldigt lång tid innan en annan terapeut förstod att vi nog inte ens var inbokad, så då var vi på ruta ett igen.
Klockan hade då blivit så mycket så jag hann aldrig följa med in utan fick istället pallra mig bort på mitt möte för massa pappers skrivningar och det gick och kändes kanon bra! :)

Dagen avslutade vi med en tripp till Dollarstore och sen kikade vi in till min Gullunge, vi lämnade ett påskägg, fikade lite och lyssnade på Jannez - Hennes favorit skiva! :)






Kommentarer
Postat av: TiNAWiNA

Men faaasen va skoj! Klockrent ju! Då ska jag börja gå dit också ;) KRAMs

2010-03-31 @ 16:41:05
URL: http://winatina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0