dagen är kommen..




Idag är en ledig dag tillsammans och givetvis är den fullspäckad från morgon till kväll! =)
Börjar med bankmöte och inhandling av det sista inför påsken på stan.
Vid klockan ett händer det vi väntat på i fem veckor nu, gipset ryker!! =)
Och strax efter det vid tre tiden ska jag skriva viktiga papper å jag är lite nervös faktiskt!
Sen hoppas jag på en tripp till dollarstore och avslutningsvis en myskväll!

Men först och främst måste jag nog väcka han som sover så gott brevid mig! =)


Trevlig dag kära ni!
Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: TiNAWiNA

MEN GRATTIS! KUuuuuul, vart/med vad? KRAAAAAAM!

2010-03-30 @ 12:46:33
URL: http://winatina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0