Vad är det för en dag?


I lördags var ingen vanlig dag utan jag tog och la på mig ännu ett år på nacken.
24år var det nu dax att fylla och jag hade faktiskt mer åldersnoja förra året än detta. :)
Fredric tröstade mig även med att han alltid kommer vara två år äldre än mig och då känns ju allt genast mycket bättre! :)

Dagen spenderades ju som jag nämnt tidigare på en sjö med underbara familjen i solen - lovely!
När eftermiddagen kröp sig på var det dax att packa bilen och bege oss hemåt för att svida om till fest.
Klockan 19.00 slogs portarna upp och röda mattan rullades ut till slottets entré.
Speciellt utvalda vackra människor var inbjudna och kvällen kunde starta! :)

Och som vanligt när man fyller år så ska tokerier hittas på.
Men jag gillar det och jag gillar er alla! :)
I år fylldes mitt hem med galenskap som;

-Konfetti överallt.
-Elvispen hamnade i kylskåpet med kontakten i tårtan.
-Kryddor slogs givetvis in i folie.
-Diskmedel i kranen - en klassiker vid det här laget. :)
-Diskade papperstallrikar.

Och sen kan listan göras lång på mer galenskap.. :)

Paket i stora lass fick jag i år oxå och det här året är alla paket favoriter.
Har nog inte haft en sån här bra födelsedag på länge! :)

Kvällen avslutade vi som kungar i baren och sjöng till I gotta feeling,
som spelades enbart för mig denna kväll! =)


Roligt hade vi och det blev verkligen en Favorit i Repris!! =)
Tack kära ni för att ni är mina vänner och Tack för ni förgyllde min kväll!
All kärlek till er!










Kommentarer
Postat av: Desirée

Vad bra att du hade en toppen dag och fick massa fina presenter =) Synd bara att inte jag kunde vara med =((( Men nu är de inte allt för länge kvar tills jag kan gå utttttttttttttttttt =))) Puss

2010-03-10 @ 14:30:36
Postat av: Anonym

GRRRRRRYMT ROLIGT! Skulle också vilja ha bilderna ;) Hihi, TACK kära du!

2010-03-10 @ 20:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0