hurtbulle.



Tog mig upp relativit tidigt idag faktiskt.
Gav mig ut på en 45minuters rask promenad, det tycker jag är helt klart godkänt! :)
Hade bra musik i lurarna och ett grymt tempo, när jag kommit mer än halvvägs på min runda så står det en tant och vinkar åt mig på andra sidan gatan.
Jag stannar upp, rycker ur lurarna ur öronen och hon ville veta vart närmaste Ica låg.
Av att ha stannat upp i några fjuttiga minuter kände jag hur segt det var att återfå det hurtiga tempot igen..
Hållet började krypa sig på och benen var som spagetti. Tänkte ta en genväg hem men jag tjurade på. :)

Nu har jag nyss ätit frukost och ska ta tag i den här dagen.
Städning står på schemat, alltid lika roligt! :)


Kommentarer
Postat av: tobbe.

Doooh förlåt för uppdatereringen men haft lite väl mkt att tänka på det senare..men skall bättra mig! :)



håller tummarna babe!!! :) heja strejk

2010-03-24 @ 19:32:22
URL: http://norrlandsgoteborgaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0