sol, vind och vinter!



Imorse vaknade jag av att Tina ringde och väckte mig.
Kände mig hyffsat frisk och hoppade upp ur sängen för en vinterdejt i badhusparken!
Och jag älskar det, är så stolt att bo i denna stad just den här årstiden och när vårvintern sakta men säkert kryper på! :)
Vi fikade massor och mös på i stolarna ute på isen och solen stekte på, mysigt!
Sen har eftermiddagen och kvällen bestått av fix och trix inför den kommande helgen med dom allra bästa!
Att bara tänka på hur denna helg ska se ut gör att mitt halsont förträngs bort..
Dock sitter den fortfarande där.
Så nu ska jag hinka i mig te med honung nu och önska att imorgon är en fri från halsont dag! :)


Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0