....


Och jag har ännu inte ropat hej...

Jag fick givetvis återkomma till tandläkaren idag då jag mer eller mindre
har sett ut som en hamster och haft en jävla smärta sen i onsdags.
Väl där så spolade dom rent då det fastnat skräp i hålet,
hur nu skräpet kan fastnat då jag knappt ätit något sen i onsdags.
Typiskt mig och min otur.
Vilket fall som helst, det var skönt att få det gjort och jag börjar faktiskt känna mig piggare *pepparpeppar*
Tandläkaren däremot räknade med att få se mig på måndag igen - glöm och dröm!

Ikväll hade jag tänkt att försöka få i mig något gott och träna munnen tills imorgon.
Då ska vi på dop och detta är ett dop jag vet kommer fyllas av godsaker.
Så snälla gode gud gör mig friisk.

Kommentarer
Postat av: Joanna

usch o fy din stackare! Lider verkligen med dej.. huua! Men hoppas de blir bra nu.. O att ni får en trevlig helg! Kram o Hej

2010-11-12 @ 19:28:24
URL: http://joannaolowa.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0