tunnbröd.


Strax efter fyra fick jag sällskap i sängen igen,
av en man som luktade så där härligt gott brandrök! ;)
Eftersom jag var pigg som en lärka så låg vi och surrade
ett tag innan vi somnade om.
Jag hann under den tiden övertala Fredric om att jag borde
få ta ut en sovmorgon idag eftersom jag blev väckt mitt inatten
och måndagen faktiskt är min enda lediga dag den här veckan.
Nu är min fråga VARFÖR kom jag på den här brillianta idén fyra på morgonen?
Jag vaknade givetvis strax innan 11 denna vackra dag och jag blir
lika less på mig själv varje gång.
Fel å kliva upp i tid och ta tag i dagen, blä.

Nu ska jag äta mig en god frukost iform av tunnbröd som jag
och mamma bakade förra veckan - mumsfilibabba!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0