orättvist..


Helt seriöst så tycker jag det är förjävla orättvist
att just min kropp ska drabbas av en till dunder förkylning
inom loppet av några veckor.
Det är för mig inte alls okej och jag har verkligen inte tid med detta!!

Jag mådde toppen bra hela dagen igår, skolan rullade på och allt var på topp.
Tills efter middagen, då började något skava i halsen, det susade i öronen och
jag börjar tok frysa.
Och imorse vaknade jag upp tok snorig, halsontet från helvete, värkande öron och kropp
och som pricken över i:et sånna här häärliga febertoppar.
jäävla underbart och lägligt!

Jag har snytit och sovit mig igenom dagen såhär långt.
Snart kommer Fredric hem och vi ska åka in till stan och handla det sista till påsk.
Jag hoppas att jag inte stöter på någon jag känner för jag ser ut och känner mig
som sju svåra år. :P


Jag hoppas den här dagen är en dröm och att jag vaknar upp frisk imorgon!

Kommentarer
Postat av: TiNAWiNA

Låter som mig förra veckan, inklusive magkatarren =/

Och du min kära, kan inte ens se ut som 7 svåra om du försöker!

2011-04-19 @ 23:06:31
URL: http://winatina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0