brrrr.


Idag har jag suttit med huvudet i boken hela dagen lång,
jag har skrivkramp i handen och är trött i huvudet.
Men i mina pauser tog jag och pyntade påskriset som jag
och mamma var och stal igår!
Blir mycket fint och påskigt! :)

När halv åtta hos mig drog igång ett gammalt avsnitt nu ikväll,
bestämde jag mig för att ta en snabbdusch innan kockarna.
Snabb kan jag meddela att den inte blev..
50 minuter senare klev jag ur duschen.
Nu ska ni inte tro att jag stod där och njöt av varmvattnet i 50 minuter.
Tvärtom jag gallskrek på Fredric då varmvattnet helt plötsligt
gick över till ISKALLT vatten!!
Där stod jag med balsam hela håret och tvål fulla kroppen
och varmvattnet vägrade komma tillbaka.
U n d e r b a r t !
Fredric fick ställa sig och koka vatten med vattenkokaren så jag kunde
tvätta ur håret. Himla komiskt såhär i efterhand faktiskt! :P

Nu sitter jag i min sköna onepiece och försöker bli varm igen! :)

Kommentarer
Postat av: TiNAWiNA

HAha, vilket äventyr de är å bo i Bräcke då ;)

2011-04-14 @ 10:12:39
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: Joanna

Hahahaha! Stackare.. :)



2011-04-17 @ 15:27:32
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0