Dop i Åkersjön.


I lördags packade vi in oss själva samt Fredrics farmor och farfar i bilen och åkte till Åkersjön på dop.
Det var Melvin som döptes och Fredric blev Fadder. :)
Det var ett himla lättsamt och fint dop.
Måns sprang runt och livade upp stämningen med sina härliga 4års kommentarer. :)
Dock var det ett fönster ivägen så lyckades inte fånga allt fint på bild tyvärr.
Efter dopet åt vi supergod mat och smarrig tårta.
Var en hel mysig dag och jag och Fredrics farmor somnade gott i baksätet påvägen hem! ;)




Storebror Måns häller upp dopvattnet. :)


Nu är det dax...


Pontus är oxå fadder till Melvin. :)


Fina killen.


Fina familjen med Faddrar.


Den här killen lyser det bus om j ä m t ! :)


Fredrics fina familj! :)


Och sist men inte minst finaste killarna tillsammans! :)

Kommentarer
Postat av: Joanna

Tack fina du! Dom värmer. ♥



Jo,det går jätte bra..o jag trivs verkligen kanonbra! =) Har fått gått upp till heltid nu,resten av april.. Hoppas på att det blir längre..meen vet inte!

Har redan ångest inför vad jag ska göra när min anställning går ut.. :/



Hur är det med dej? Vad är det du pluggar?



Kramar

2011-04-18 @ 19:17:22
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0