Åkersjön.


Förra onsdagen jobbade Fredric halvdag.
Så när han slutat mitt på dagen, fixade vi och donade
och lastade bilen full för att sedan åka upp till Åkersjön.
Där väntade super god middag hos Maritha och Per
tillsammans med Malin och småkillarna.
Mycket trevligt! :)

På torsdagen kom Fredrics faster med familj upp
och hälsade på. Hela ligan åkte längdskidor och
jag och Fredric begav oss ut på en skotertur.
Den första för i år och det bara kliar i fingrarna på mig
att få äga en själv. Rooooligt! =)
Däremot var inte alla leder pistade och vädret var inte
tipptopp, men skoj vilket fall som helst.
Sedan återvända alla till stugan där vi grillade
korv och kolbullar ute vid vindskyddet - jätte mysigt! :)

På kvällen återvände vi hem till byn igen då en jobbhelg
stod på mitt schema.
Suss och Ronnie kom förbi på Fredagen för fika och middag.
Vi åt Fondue och dom stannade ända in på natten!
Mysigt! =)

Helgen har gått i en rasande fart och vi har haft mycket
Ryska besökare. Antagligen är dom påväg hem efter Jul och
Nyårsfirande i Åre. Dock är dom jävligt dåliga på att prata.

Hade jag haft en sladd till kameran hade jag bjudit på bilder,
men imorgon fortsätter letandet efter sladden och ett besök hos Elin. :)

Godnatt!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0