holiday.


Herreguud vad tiden bara springer iväg.
Helgen har gått i en rasande fart och vi har hunnit
med ett och annat. :)

Ifredags åkte vi in till stan för diverse ärenden,
därefter åt vi middag hos mamma och pappa och
sen åkte vi ut en sväng med lite grejer till min bror.

På lördagen tog vi oss en härlig sovmorgon,
gjorde oss klara för ännu en dag på stadens gator.
Shoppade lite och var och tittade på Malin och Patricks
nya fina hus. :)
Efter det åkte jag och träffade tjejerna för en tjejkväll. ♥
Många av dom bästa var samlade - underbart.
Tess, Jess, Linda, Johanna och Angelica.
Vi började med en mysig middag på Lilla Siam,
därefter gick vi på Pause för en drink och sen blev det
bio för fulla muggar.

Efter bion kastade jag och Jess in handduken och dom
andra fortsatte ut i utelivsnatten! ;)
Fredric och killarna kastade oxå in handduken så vi
åkte hemöver igen.
Tack för en underbar kväll finaste ni!

Söndagen kom
och ännu en sovmorgon blev det. :)
På kvällen var vi iväg och firade Fredrics farfar som fyllde år,
hela tjocka släkten var där och super god mat som alltid! :)

Kvällen avslutades givetvis med Solsidan som alla andra.
Jag älskar serien och skrattar rakt igenom hela programmet.
Underbaaart. :)

Kommentarer
Postat av: TiNAWiNA

Riktigt riktigt fin! avis

HAhaha, ja kanske de kan ha lite med saken å göra, men min sportiga lilla hink har inte funkat på 1 år så nu är jag less =P

Ja men visst, känns riktigt skoj! Vi har praktik varje torsdag - fredag tills vi slutar till sommaren! Sen ska man kunna själv å jobba som lärling! scary

Pöss

2011-01-17 @ 18:33:28
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: Desirée

Nu Måste vi ta och ses snart!!! =)



DU deras hus visst är de från smålandsvillan?? =) De är ju från dom vi kommer bygga med också isåfall!

Pusss

2011-01-18 @ 15:06:43
Postat av: Desirée

Nu Måste vi ta och ses snart!!! =)



DU deras hus visst är de från smålandsvillan?? =) De är ju från dom vi kommer bygga med också isåfall!

Pusss

2011-01-18 @ 15:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0