k a n o n .


Östersundsrevyn var toppen bra! :)
Varken jag eller fredric har varit på den
någongång förut så vi blev himla nöjda! :)
Eftersom vissa av dom som läser här inte
har varit iväg på den ännu, så vill jag inte förstöra
för dom, genom att säga för mycket så jag nöjer
mig med att säga att den var k a n o n b r a ! :)

Ja, förutom en sak förstås.
Jag hade en farbror med ett melonhuvud
framför mig. Det är i n t e okej!
Dessutom satt karln aldrig still med sitt
melonhuvud heller.
Så ja, jag såg halva scenen som mest.
Men inte är jag bitter för det, vi skrattade ändå
hela kvällen rakt igenom - lovely! :)

Idag är det torsdag och jag har gett mig faan
på att hitta min kamerasladd idag! :)
Ska städa ihop lite, gå på personalmöte och
sist men det absolut bästa så ska vi ha fin
middagsgäster. Me like! :)

Puss å Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag vill gå!

aldrig varit på nån revy nån gång men på tv är det ganska ball :)

2011-01-13 @ 15:25:06
URL: http://Http://ebbot.wordpress.com
Postat av: TiNAWiNA

Haha, efter den 23e kan du väl skriva en rejäl recension kanske ;)

Jag vill ju se håret jag iaf!

Du får börja fota med telefon, då kan man blå-tanda bilderna till datorn ;)

Puss!

2011-01-13 @ 17:06:28
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: Joanna

härligt..vi var på den ifjol,o då va den också kanon!

Man kanske skulle gå i år också.. :)



mysigt med middagssällskap.. =)



kram påer

2011-01-13 @ 18:45:14
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0