heeey.

Förs och främst vill jag tacka alla som har kommenterat
min nya hårfärg, vad snälla ni är!! :)
Jag trivs himla bra i mitt nya redhead och det tackar vi Elin för! :)

Veckan har skenat iväg utav bara den.
I måndags bakade jag dubbelsats med bullar,
då det tydligen är någon som ska ha kalas ihelgen och
har tjatat till sig bullar. Hoppas dom är goda! :)

I tisdags tog jag en härlig promenad i vår solen,
i förd endast leggings, tröja och pälsväst.
Solen värmde som bara den - hur skönt som helst!!
Sedan tillbringade jag eftermiddagen hemma hos Marielle. :)

Igår var jag och mamma iväg och storhandlade.
Denna gång handlades det till tårtor inför helgen.
Så välkomna på bullar och tårta ihelgen. Jiiha. :)
Sen fikade vi ute på altanen och myste i vårsolen
även då. Riktigt härligt! :)

På eftermiddagen kom Fredric till stan och vi fick
äntligen hämta hem våran älskling igen.
Ifredags fyllde våran nya bil en månad gammal.
Den firade det med att inte starta och fick åka bärgare
till stan. Jävlar vad oglad jag var då kan jag meddela.
Men nu är den hemma igen och skall fungera.

Idag är det storm ute och jag ska fortsätta att baka.
Får se vad det blir för smarrigt den här gången.. :)






Kommentarer
Postat av: Marina

Japp nu är vi äntligen här, kom nyss hem från en trevlig kväll hos Jannike. =)

Nej inge Åkersjön i helgen tyvärr, vi satsar på de till påsken. =D Då ska ni väl dit så vi kan ses ??



Vilken goda bullar du ser ut att ha bakat också, shit vad sugen ja blev på de...kanske ska höra om inte mamma är sugen att baka lite ;) Hon har ju trots allt besök av mig haha

Hoppas ni får en mysig helg!!

förresten vad var de för fel på bilen då?

KRAMAR!

2011-03-03 @ 23:22:25
URL: http://mlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0