min dag!


Igår blev jag väckt med god frukost och paket
på sängen av min andra hälft. :)
Jag tog och la till ett år på nacken och faktum är att jag
vaknade upp med jordens monster finne i mitt face,
så så gammal kan jag inte vara ändå! ;)

Jag fyllde alltså 25 år igår.
Vart tar tiden vägen?
Jag tyckte jag nyss var 19 år och stod och skrek om studentens
lyckliga dagar tillsammans med mina skolkamrater.
Tydligen så var det inte riktigt igår, eftersom nästa år
är det t i o år sedan jag gick ut nian.
Förstår ni, 10 år!! Herregud.

Jag är i vilket fall som helst, ung eller gammal,
mycket glad och tacksam över att så många släktingar
och vänner ville komma och dela dagen tillsammans med mig.
Jag fick presenter i mängder och jag kan verkligen inte välja
ut en present som var den bästa, för alla var precis lika bra!

Jag och Fredric hade fixat och donat med kakor, bullar och två
olika sorters tårtor.
Och tänka sig allt föll alla i smaken och jag tänker skryta med att
säga att vi är jävligt duktiga för allt smakade gudomligt! :)

Framåt kvällskvisten när dom flesta hade börjat trappa av,
åkte Jag, Fredric, Mamma, Pappa, Moster och Börje och åt mat
på Jämtkrogen. Jag åt black and white och det satte spiken i kistan
och jag var proppmätt till tusen! :) 

Idag fortsätter firandet lite smått med några gäster,
sen har jag avklarat min födelsedag för det här året
och ser glatt fram emot den nästa! :)
För hur jag än vrider och vänder på det, så klingar
25 hyfsat bra i mina öron ändå! :)

Tusen tack alla ni som har gratulerat mig på diverse sätt,
alla som kom hit och för alla vackra blommor och presenter jag fått.
NI är toppen bra allihopa och det värmer en ung kvinnas hjärta! ;)

Puss och Kram
Malin tjugofem år.













Kommentarer
Postat av: Marina

Vad mycket fint du fått Malin! =) Låter som du haft en riktigt bra födelsedag!! =)

Kram

2011-03-07 @ 19:02:44
URL: http://mlindstrom.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Bästa presenten måste ju ändå vara MORGAN!!!! :)

puss på dej!

2011-03-07 @ 19:57:58
URL: http://ebbot.wordpress.com
Postat av: Lena

Naaaw, lilltjejjen blir stor! =)

Grattis i massor gumman!!

Kram

2011-03-15 @ 21:48:12
URL: http://lizanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0