i'm back!


Min fina dator lever och är hel!!
LYCKA!
Tusen tack till dator-doktorn!


I lördags begav vi oss ut i det fina vädret..
Vi skulle fiska, grilla korv och äta varma mackor.
Fredric fick en litenliten abborre och Suss fiskade fast vanten
i kroken. :)
Precis när vi blev så där jätte fikasugna så tog stormen och drog in
och dom gråa molnen täckte himmelen.
Vi trottsade det och skulle göra upp en eld ändå,
elden trottsade oss tillbaka och där stod vi med svarta mackor och kolsvarta korvar!
Så man kan säga att vi hade inte ens tur med vädret men gud vad vi skrattade!! :)

Sen blev det middag hemma i byn och Melodifestivalen.
Jag hade många favoriter i finalfältet.
Men jag är himla glad att det stod mellan Erik och Danny,
Grymma pojkar!

I söndags tog vi det bara lugnt och tvättade ena bilen.
Skön dag och himmelskt fin bil! :)


Annars tickar veckan på i ett himla tempo och snart är det helg igen! :)





Kommentarer
Postat av: Lena

Oooh vad mys, själv har jag inte hunnit med att njuta av finvädret..men nu så, nässprayen o penicillinet verkar ha funkat! =)

Ooh, får man anlita er som biltvätt eller..för min lilla pärla är smutsig igen! s



Hehe, jag e oxå pank..allt gick på 500kr, så då kan man unna sig! =)



Hoppas allt är bra med lillgumms, massa kramar!!

2011-03-20 @ 14:53:40
URL: http://lizanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0