Idag jobbade jag kväll å började därför in...

Idag jobbade jag kväll å började därför inte förrens på eftermiddagen, jätte skönt med sovmorgon å dessutom hann jag ha kvalité tid med Marielle å prata massa skit å fika goda bullar å thé, tusen tack finaste du! :) Nu ligger jag och har fajt med något helvetesskap som har vingar å älskar att surra i mitt öra! Varför gillar dom öron så mycket dom jäklarna? Men snart har jag vunnit kampen å han/hon/den/det har surrat sin sista gång i någons öra! :) Godnatt kära ni! Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Katarina

googlade på tjutboda och hittade ett gammalt inlägg där du sett min farmor på tv. När hon blev intervjuad av Bobo Krull.



Elsa Amalia Kristensson hette krutgumman!!! Jag är ett av hennes många barnbarn, Kina! Det känns tomt så här 2 dagar efter att hon har somnat in. Hon blev 92 år och 1 dag, somnade in på sjukhuset. Lite nyfiken på hörst du bor, eftersom du hittade dit.



Kina

2011-09-06 @ 23:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0